9 noiembrie 2009

Call Of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

Tags: Call Of Duty: Modern Warfare 2 crack, crack pt Call Of Duty, caut crack, patch, no-cd crack key pentru Call Of Duty: Modern Warfare 2, Modern Warfare 2 crack, Modern Warfare 2 RELOADED, Modern Warfare 2 VITALITY, Modern Warfare 2 RAZOR 1911 crack.
Ce pot sa zic decat, 'Call Of Duty: Modern Warfare 2'... o nebunie. Problema cool este ca a iesit deja pe "scene" si este prezent cred ca pe toate trackerele private posibile, desii este programat sa iasa oficial pe data de 10 noiembrie adica maine. Versiunea de PC are inculsa si varianta STEAM. Eu zic sa mai asteptati cateva zile pana apare un release 'Call.Of.Duty-Modern.Warfare.2-RELOADED' sau si mai bine varianta 'Call.Of.Duty-Modern.Warfare.2-VITALITY'.

Dece zic ca-i o nebunie? Pentru ca sunt pline forumurile warez si trakerele torrent private de comentarii actualizate din secunda in secunda, probabil pentru ca este cel mai asteptat joc din 2009, sau probabil a luat-o lumea razna. Toata lumea cere Crack, si din cate citesc si eu in stanga/dreapta cica nu e usor sa faci un crack pentru jocurile cu Steam. Daca este asa sau nu, ne va spune timpul.
http://img5.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-182/loc530/85899_6d2d9d37211c3624484f8036861cfed2wallpaper-modernwarfare2-1_123_530lo.jpg
Pana atunci haideti sa vizionam trailerul in versiune HD.. eu zic ca va fi... o capodopera de la Infinity Word & Activision :D.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bate palma!
Ma bucur ca si tu esti in blogosfera.
Sper sa ma obisnuiesc si eu putin cu postura de a avea blog si sa facem link exchange.
(tot ma uit cum sa-mi pun sa apara la "sender" numele blogului meu)
Lia