2 octombrie 2009

O conversatie recenta pe Messenger :)

Bogdan P.: salut
Valcu F.: da ma mersii dar cine esti
Bogdan P.: Bogdan sunt, de pe FileBox
Bogdan P.: ma ajuti cu ceva te rog ?
Bogdan P.: [Link]
Bogdan P.: un vot la clipul asta
Bogdan P.: a mers ?
Valcu F.: nu
Bogdan P.: dece ?
Valcu F.: am ati virus bun
Bogdan P.: cum adica ?
Valcu F.: arata virusii
Bogdan P.: ce ?
Bogdan P.: virusi pe pagina ?
Bogdan P.: lol. imposibil sa fie cu viusi
Bogdan P.: ce antivirus ai ?
Valcu F.: nu deschide bd fendar
Bogdan P.: bit deffender e varza, pune si tu Kaspersky sau Nod 32
Bogdan P.: cat despre pagina cu clipul meu... este imposibil sa fie virusata
Valcu F.: nu cred fezi ca ai tu virusi
Bogdan P.: lol
Bogdan P.: cati ani ai ?
Valcu F.: ca imi da sp-asmu sa te scot
Bogdan P.: ai 9 ani ?
Valcu F.: nui treaba ta cat am
Bogdan P.: 9 ani ai.
Valcu F.: nu maqi 40 si pa
Bogdan P.: atunci ti-e greu sa-mi dai un vot
Bogdan P.: n-ash avea nici un motiv sa dau virusi la nimeni
Valcu F.: ce vot la virusi carei ai
Bogdan P.: chiar daca sa presupunem ca as avea virusi
Valcu F.: scuzii
Bogdan P.: dar nu am mai, m-au mai votat 10 0de persoane... si nimeni nu mi-a zis de nici un virus...
Bogdan P.: e imposibil sa fie pe filebox.ro virusi ...
Valcu F.: mai baiete vati dezinfectie si mai vorbium
Bogdan P.: nu pot sa cred ce citesc...
Bogdan P.: ti-am mai zis ca nu am nici un virus, si chiar daca as avea nu l-as putea urca pe filebox.ro... gandeste si tu putin
Bogdan P.: este vorba despre un concurs la care trebie sa adun cate mai multe voturi de la utilizatorii FileBox.ro
Valcu F.: dar ce il urci cu scara
Bogdan P.: tu ai cont pe filebox.ro asa-i ?
Valcu F.: da si cei cu asta
Bogdan P.: na, eu trebuie sa adun voturi de la utilizatorii filebox pentru clipul meu. tu esti unul dntre ei si tu imi poti da votul tau.
Bogdan P.: trebe doar sa mergi la pagina cu clipul si sub video ai o manutza verde, da click si m-ai votat... a si multumesc.

Valcu F. has Signed Out... :))

Un comentariu:

BMD spunea...

te astept si pe blogul meu