20 septembrie 2009

Schimb adresa email cont hi5

Tags: cum schimb adresa de email la hi5 profil, pe hi5, vreau sa schimb email adresa cont hi5, email hi5, vreau sa schimb. inlocuiesc adresa de email hi5, cum modific emailul meu de pe hi5, cont hi5 email, cum schimb, inlocuiesc, modific, editez adresa de email din contul meu hi5, doresc sa-mi schimb adresa de email, emailul hi5, adresa contului meu hi5 email schimbare profil.

Schimb adresa email cont hi5
Pentru a schimba adresa de email a contului tau Hi5 urmareste pasii de mai jos:

1. Logheaza-te in contul tau hi5 de pe pagina principala (www.hi5.com) cu adresa de email si parola ta curenta.

2. Odata ce te-ai logat, da click pe "Account" sau "Cont" care se afla sus in coltul din dreapta a oricarei pagini hi5.

3. Pagina de administrare a contului tau hi5 include si optiunea de a-ti schimba adresa de email. Din motive de securitate, hi5 iti va cere sa-ti introduci parola (este neaparat necesar) pentru a-ti putea schimba adresa de email a contului tau hi5.

4. Adresa pe care o vei introduce trebuie sa fie una noua pentru baza de date a hi5-ului. Nu poti "re-folosii" o adresa deja inregistrata candva in trecut cu hi5, nici nu poti folosii o adres de email apartinand unui cont mai vechi hi5.

5. Asigurate ca faci click pe "Save" in josul paginii pentru a-ti salva modificarile.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna.
Am si eu o problema ...
Cineva mi-a schimbat parola de la hi5,pentru ca am facut hi5`ul pe adresa lui de mail.vreau sa`mi resetez mailu dar si parola.cum fac ?
merci fain :*

CoCo spunea...

mergi aici:
http://hi5.com/friend/forgotPassword.do

pui emailul si iti trimite un email ori pentru resetarea parolei ori continand parola ta.

Anonim spunea...

Ai o adresa de mess sa vorbim mai multe? E ceva mai dificil si sincer mi-e cam aiurea sa scriu aici tot :D Da`i add la [fallen_angel_from_hell_77].Merci :*

Anonim spunea...

buna am si eu o problema..
mi-am facut un hi5 acum ceva timp si mi-am inchis acel email acum mi-am uitat si parola si nu stiu cum sa o aflu :(
as vrea sa il inchid acel hi5
se mai poate face ceva ???
mersii