5 august 2009

Cum ascund varsta profilului meu Hi5

Tags: Cum ascund varsta mea hi5, cum schimb profil varsta hi5, cum schimb cati ani am la hi5, cati ani am sa dispara hi5, profil hi5 cati ani am, sa nu apara cati ani am la hi5, cum schimb anii pe hi5, cum schimb vartsa mea de pe hi5, profil hi5 cati ani am, sa nu apara varsta, anii, cati ani am pe profil de hi5, ascund varsta hi5 profil, varsta invizibila, sa dispara varsta hi5, vizibilitatea profilului hi5, Cum se ascunde varsta la hi5, pe hi5.

(in caz de nevoie, click pe poza pentru o varianta vizuala mai mare)

Ascund varsta hi5Cum se ascunde varsta profilului Hi5
1. Mergi pe hi5.com. si fa click pe Profilul Meu (My Profile).
2. Click sub poza profilului pe Editeaza Profil (Edit Profile).
3. Din meniul de la mijlocul paginii alegi Simplu (Simple).
4. In dreptul "Data naşterii" bifeaza "Se ascunde vârsta".
5. Se apasa Salvare Profil (Save Profile) si gata.
6. Felicitari, varsta ta nu va mai aparea pe profilul tau hi5. Mai jos ai o poza ajutatoare.
(Textul din paranteze se aplica doar daca site-ul apare in liba Engleza).

Niciun comentariu: