4 februarie 2009

La Carrefour se vinde la negru

Sambata, 31 ianuarie 2009, eram in complexul Armonia, respectiv la cumparaturi in Carrefour, Arad. Cu cosul plin, ma indreptam catre casa de marcat pentru plata cumparaturilor. In momentul scanarii codului de pe produse aflu cu stupoare ca de fapt cateva produse sunt mai scumpe decat cum erau “pe sala”. Mai scumpe nu cu 2 banuti…ci cu 1 leu si cu 2 lei. Ii spun doamnei ca pretul incasat de dansa, nu coincide cu cel afisat pe raft. Dansa spune ca nu stie, la ea in evidenta de marcat e trecut asa, deci asa se va incasa si daca ii aduc dovada ca e alt pret, ma trimite cu pretul si produsul pentru a-mi primi deferenta inapoi de la serviciul clienti, aflat tot in incinta hypermarket-ului. Deci si prin urmare, ca sa intelegeti mai clar…chiar daca ii dovedesti ca produsul e mai scump cu 2 lei, nimeni nu il incaseaza la pretul pe care tu l-ai gasit pe raft…ci ca sa obtii dreptate trebuie sa mergi la serviciul clienti sa iti recuperezi cei 2 lei…process care dureaza pe putin 15 minute, eh si daca prinzi si coada…sau daca ai mai multe produse…ce sa zic…ar fii bine sa-ti faci un sandwich de acasa, ca daca il cumperi de la ei mai mult ca sigur trebuie sa primesti diferenta si pentru el, la serviciul clienti….[no comment].

La Carrefour se vinde la negru
Asta a fost partea I. Partea a II, tot in aceeasi zi, suna asa: am intentionat de a cumpara si un detergent (la 6 kg) care era la “oferta”. Pe raft, detergentul respectiv valora 47.10 RON si cand ajung la casa, “oferta” era putin modificata cu modestul pret de 56.50 RON. (Ah…si era sa uit…o doamna vine la casierita respective cu reclamatii ulterioare spunand ca a fost taxata cu 4 lei pentru un iaurt Danonne). Ce sa mai inteleg din povestea asta, ma intrebam? Incerc sa am o discutie civilizata cu casierita (din nou): “Pai, bun doamna, dar aici nimeni nu modifica pretul la produse?! Deja avem 3 produse la care am sesizat scumpirea.” Eh…o las in pace si merg singura la raft sa aduc pretul sa-i dovedesc ca se insala amarnic. Merg apoi cu detergentul si celelalte produse la serviciu clienti pentru a depune o plangere, evident si pentru a-mi recupera banii pe care i-am platit in plus pentru acele produse. Ajung acolo si cer sa vorbesc cu Managerul. Mi se spune ca nu este. Incerc sa vorbesc omeneste cu cei care erau la serviciu clienti. Mi se dau banii pe produsele extra-taxate, mai putin pe detergent, la care aflu ca pretul de pe raft nu era corespunzator codului de pe detergent. Apoi cer totusi sa imi ofere alt pret. Nu se poate, pentru ca nu exista pret, imi explica seful de raion. Cum nu exista pret???Se poate asa ceva??? Pai asta inseamna ca fata de client, produsul asta se vinde la negru!!! Daca nu exista un pret la vedere pentru client, produsul este expus pe raft ca sa fim extra-taxati la casa in mod premeditat??? Cine stie cati clienti au fost in situatia asta si nici macar nu au sesizat diferenta de pret si au fost “jefuiti” pe fata!!! Dupa o discutie aprinsa si amenintarea ca ii voi reclama la protectia consumatorului, apare si Managerul , care totusi era acolo la urma urmei. Sunt invitata sa particip la o discutie cu dansul prin care incearca sa-mi explice de ce produsul este in starea in care este. Am lasat detergentul acolo si am sunat la protectia consumatorului, unde imi intra casuta vocala spunandu-mi ca nu mai exista spatiu pentru inregistratea mesajelor.

Bine ca exista protectia consumatorului. Ce ne-am face fara?!

Niciun comentariu: