26 octombrie 2008

Restrictionare profil hi5

Mai exact: Cum sa fac sa nu imi poata vedea nimeni profilul de hi5 decat daca imi este prieten, cum restrictionez profilul de hi5 doar pentru prieteni, blocheaza profilul hi5 doar pentru prieteni. Cum fac la hi5 ca atunci cand intra cineva care nu e prieten, sa nu poata sa vada profilul si pozele decat daca e prieten. Seteaza hi5-ul doar pentru prieteni. limitare hi5. Acorda doar prietenilor tai dreptul de a-ti vizualiza / vedea profilul de hi5. Profilul hi5 vazut de oricine, profil hi5 sa nu poata vi vazut de oricine / toata lumea.

Ce trebuie setat la hi5 pentru a restrictiona accesul persoanelor necunoscute la profilul meu de hi5?

I. Tutorial Rapid (pentru utilizatori hi5 avansati).

Click Confidenţialitate > prima optiune "Acord altor utilizatori dreptul de a-mi vedea profilul. " se schimba in "Acord doar prietenilor mei dreptul de a-mi vedea profilul." > Click Save. Gata!

II. Tutorial Normal (pentru utilizatori hi5 de nivel mediu.)

1. Te Loghezi pe www.hi5.com cu datele tale de utilizator. (Username & Password)
2. Daca profilul tau este in Limba Engleza, trece-l pe Romaneste. Optional! (vezi poza 1 si 2).
3. Click sus pe Confidenţialitate,
4. Sub Setări de profil, click pe "Acord altor utilizatori dreptul de a-mi vedea profilul. " si selecteaza "Acord doar prietenilor mei dreptul de a-mi vedea profilul." (vezi poza 4)
5. Click Save (vezi poza 5).
6. Felicitari, de acum inainte nimeni din afara cercului tau de prieteni de pe hi5 nu va mai putea sa acceseze profilul tau de hi5. Profilul tau este restrictionat persoanelor necunoscute si mult mai securizat.

[------------------------- Poza 1 -------------------------]
schimb imba Hi5(Click sa maresti poza)

[------------------------- Poza 2 -------------------------]
limba romana hi5(Click sa maresti poza)

[------------------------- Poza 3 -------------------------]
Restrictionare profil hi5(Click sa maresti poza)

[------------------------- Poza 4 -------------------------]
Confidentialitate profil hi5(Click sa maresti poza)

[------------------------- Poza 5 -------------------------]
Restrictionare vizualizare profil hi5(Click sa maresti poza)

Niciun comentariu: