2 octombrie 2008

Impozit pe Adsense

Happy MoneyO problema destul de confuza, la care lumea nu prea gaseste raspuns din partea autoritatiilor fiscale Romanesti, (Finaţe) intrebarea este daca trebuie platit impozit pe o anumita suma primita din partea Adsense, Neogen sau alte programe de afiliere cu care poate lucra un webmaster, fie un contract de reclame pe site-ul lui, fie un transfer de bani pur si simplu. Vreau sa va spun ca nu stiu nici eu sigur cum sta treaba insa din ce am gasit pe net raspunsurile ar fi in medie de 80% au spus ca - Nu platiti nimik, dece sa va legati la cap daca nu va doare, si un mic 20% care ziceau nu pot dormii noapte, ce sa faca sa fie bine? - care probabil ca veneau din partea webmasterilor care au venituri mari gen 2000 - 3000 $/luna din Adsense, Neogen, Adbrite sau alte programe de afliliere. Eu nu am primit inca nici un ban de la aceste programe insa sunt foarte curios ce trebuie sa fac in privinta baniilor pe care ii voi primii in viitor de pe urma blogului si a altor siteuri pe care le am... Am gasit si un raspuns aici dar nu sunt sigur ca merge, nu are nici un relpay cu vre-o reusita din partea cuiva.

Niciun comentariu: