9 septembrie 2008

Cosmote.ro Picat

M-am pus azi sa caut o informatie despre o extraoptiune Cosmote care sa-mi permita sa pot trimite SMS-ui internationale ieftine, sau ma rog la cel mai mic pret... am cautat pe Orange.ro (0.12$/SMS international si merge doar pe Abonament), la Vodafone.ro (nu am gasit) si am zis, hai sa-ncerc si la cosmote... sa le dau si lor o sansa. Scriu sus la adresa www.cosmote.ro dau enter... astept 30 sec - 1 minut si imi apare scris pe centru "Conţinutul cerut nu este disponibil"... Mai sa fie, bine ca aveti reclame de umpleti toate canalele TV si nu sunteti in stare sa va faceti un site calumea - m-am gandit eu. Daca asa va merge site-ul, inseamna ca la fel va merge si reteaua. Nici pana in minutu' asta nu s-a rezolvat problema, asa ca... inca o dovada "Cosmote Sucks".

Print-Screen cu Erroarea de pe cosmote.ro(click pe poza, sa se faca mare)

2 comentarii:

Anonim spunea...

doamne..daca a picat site-u inseamna ca sunt de kkt? =))

ce blog ai si tu frate

Anonim spunea...

Sunt niste plescari.Azi am facut abonament la ei si a doua zi mi-au emis factura ptr. o luna intreaga.Probabil cineva ar trebui sa se intereseze despre cum fac afaceri grecii astia nespalati.