17 iunie 2008

Test intre DVD-R si DVD+R (care e mai bun)

DVD-R vs. DVD+R test de compatibilitate.

In acest articol m-am gandit s va povestesc despre care este diferenta dintre un DVD-R si un DVD+R. In primul rand sa incepem cu incaputul prin a spune ca ambele sunt ok, si ca asa numitele diferente dintre cele doua nu reprezinta niste diferente majore de risk, spun asta pentru ca diferentele dintre un DVD-R si un DVD+R nu are diferente vizuale de mare importanta. O diferenta dintre un DVD-R si un DVD+R vizibila este ca cel +R are cativa kb/s mai multi de obicei, totusi asta depinde de firma care-l produce. Pot spune ca eu personal prefer sa cumpar DVD-R, am experienta si o sa vedeti mai jos ce vreausa spun. Am cumparat nu de mult un set de 10 bucati de DVD+R la 8x inscriptionat pe ele "X-DATA". Cate din cele 10 bucati credeti ca mi-au fost scrise cu succes ? Ei bine, doar 2. Este clar, vina este a DVD-urilor si nu voi mai cumpara niciodata de la ei. Am mai cumparat un set de DVD+R de data aceasta de alta firma "VERBATIM". Pana acum am scris 3 DVD-uri, si nu am nici o problema cu ele. Deci, va recomand cu cea mai mare placere sa cumparati de la Verbatim, si nu, nu le fac reclama, nu am nici un contract cu ei sa le fac reclama insa sunt de parerea ca produsul bun isi face sngur reclama.
DVD-R vs. DVD+R
Sa vorbim putin de diferenta dintre cele doua variatii DVD-R si DVD+R. In principiu DVD-R sunt preferatele tuturor, pana nu de mult prin 2003 - 2004 nu se prea foloseau DVD+R prin simplu fapt canu existau, deci DVD-R sunt primele DVD-uri aparute pe piata, si tot odata au fost supuse unu test impotriva DVD+R. Rezultatul a fost de 96,74% din scrieri care au putut fi redate pe un DVD Stand Alone (DVD-ul de la TV), pe cand DVD+R au primit un scor de 87,32% in comparatie cu DVD-R, la fel si acestea au fost testate pe un DVD Stand Alone. Deci prin urmare experti spun sa cumparam DVD-R, eu din experienta mea decid sa-mi cumpar DVD+R pentru ca m-am obijnuit cu ele. Totul ramane la latitudinea voastra si la puterea de scriere a Writerului vostru. Posibil ca acele X-Data sa nu fie suportate de Writerul meu, si pur si simplu scria 1% din data pe ele si imi dadea erroare. In fine... eu sunt multumit ca mi-am gasit DVD-uri pe care sa pot scrie, si la un pret destul de acceptabil. Deci fiti destepti sicumparati cate 1 DVD de fiecare, si vedeti care va fac fitza si care nu, totul depinde de calitatea Writerului. Spor la scris DVD-uri.


Un comentariu:

Anonim spunea...

HAHAHA......nu DVD-urile erau de vina.
Asa am patit-o si eu , cand mi-am luat DVD-writer nou, toate dvd-urile mi le strica, dadea eroare.
Foloseam NERO 6, ca de, cica e cel mai bun; dar a ramas in urma cu tehnologiile.
Decand folosesc NERO 10 nu am stricat nici un disc.
Care mai aveti probleme, schimbati nerodul vechi cu unul mai nou.