22 iunie 2008

Rusia bate Olanda la Euro 2008

Rusia bate Olanda in sferturile de finala Euro 2008 si se califica probabil ca pentru prim oara in istorie in semifinalele Euro. Sincer eu sunt foate bucuros de victoria lor si le urez sa ajunga campioni la euro. Daca Olandezii atunci cand au jucat cu Romania ne-au luat la mishto si si-au batut joc de noi, atunci intradevar Rusii merita Victoria bine meritata inca din minutul primului gol.


Fosta adversară a României din grupe, Olanda, şi echipa care a făcut spectacol cu Suedia, Rusia, se întîlnesc în cel de-al treilea sfert de finală al Campionatului European. Partida se va disputa începînd cu ora 21.45, la Basel.

Tehncianu Guus Hiddink încearcă să le transmită olandezilor un mesaj, spunînd că îi cunoaşte foarte bine. "Eu l-am promovat pe Robben de tînăr la PSV şi l-am ajutat să-şi îmbunătăţească formidabilele calităţi. L-am transformat din jucătorul timid care era, într-un fotbalist de top în doar doi ani. Îl cunosc foarte bine, îi ştiu stilul de joc. Este principalul pericol pentru noi".

Niciun comentariu: