27 iunie 2008

Am sters Show Desktop Icon din greseala

Show Desktop Icon Quick LounchAm sters din greseala "Show Desktop Icon" din Quick Lounch Toolbar, aia de jos de langa start de dai click pe ea si te duce direct pe desktop, minimalizand orice alt program si punandu-l jos pe bara. Cum adaug butonul Show Desktop Icon inapoi in bara de jos, taskbar ?

Cum au decurs lucruriile:
Ocupat cu graba de zi cu zi prin calculator, la mine modificarea si mutarea fisierelor este ordine de zi. Mna si ma tot invart pe aici nu stiu ce, si dau click pe Show Desktop Icon, aia de ma duce direct pe desktop, ii acolo la quick launch bar jos aproape de Start, si ce sa vezi din greseala tin mouseul apasat, si din greseala mut iconitza pe desktop. Cand am vazut ce-am facut, eu repede sa o mut inapoi, ce sa vezi... mi-o muta inapoi doar ca mi-o face shotcut in loc sa o mute de tot acolo, si eu grabit, o sterg pe aia de pe desktop... ce sa vezi la urmatoare accesare imi apare... wrong adress. Clar, am sters acea iconitza. Dar cum o pun inapoi ? pai uite simplu, urmareste pasii de mai jos, si o sa reusesti, la fel cum am reusit si eu.

Tutorial:

- Click pe Start > Apoi apesi pe Run > Si acolo scrii regsvr32 /n /i:U shell32.dll apoi apesi enter.

- Felicitari, Iconita ta "Show Desktop" a aparut din nou la Quick Launch Bar.

Show Desktop Icon Quick LounchShow Desktop Icon Quick LounchShow Desktop Icon Quick LounchShow Desktop Icon Quick LounchShow Desktop Icon Quick LounchShow Desktop Icon Quick Lounch

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mie mi-a disparut showdesktop cand am dezinstalat un programel cu emoticons pt. messenger. Super tare comanda, a mers asa ca la carte, merci.

Anonim spunea...

foarte bun si rapid!!! ms frumos

Anonim spunea...

Extraordinar ceea ce faceti sau postati.Tot respectul