1 aprilie 2008

Cum se face un Blog la Blogspot

Poate ca de multa vreme va tot bate gandul sa va faceti si voi un blog personal, unde sa ne tineti si pe noi la curent cu ce se intampla in vietiile voastre... M-am gandit ca vreti sa stiti si voi cum se face un Blog cu extensia Blogspot.com (Ex: numeletau.blogspot.com) poti pune orice alt cuvant doresti tu in loc de "numeletau", daca va fi respins inseamna ca este folosit dejade altcineva. Vizionati Filmuletul de mai jos daca vreti sa stiti cum sa va faceti un blog.



Pentru Tutorial Pas cu Pas, Aveti mai multe detalii pe pagina officiala de la Blogger.com, click aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

HA HA HA ... mi-ai furat ideia ! chiar de 1 aprilie am vrut si eu sa fac un filmulet numai ca la WordPress

Anonim spunea...

cum se face un fara blog sport ca am eu subdomeniu si host cine sa baga sa faca cu mn un add: bluezlord.com51

Anonim spunea...

hmmm cocolinoooo ce aroma?!!??!:))))

Anonim spunea...

Realizez atestate,proiecte,prezentari power point si word, eseuri ,mulaje clipuri, tutoriale si altele. Relatii la e-mail: ionutz_klu90@yahoo.com