21 martie 2008

Mozilla Firefox 2.0 vs Apple Safari 3.1

http://cromelody.googlepages.com/Firefoxvs.Safari.jpg
Multa lume nu prea stie. Safari este un Browser nou si dupa cum are descriptia, zice ca e cel mai bun browser si ca, in comparatie cu celelalte browsere (Internet Explorer 7, Firefox 2.0) incarca paginiile mult mai rapid. Astazi cand am dechis calculatoru, imi apare in fata un anunt. Si anume. Appe Software Update. Am facut update-ul. Am observat ca mi-au instalat in comp ceva program, care era tocmai Safari. Are o interfata ce seamana foarte mult pe clasa Apple, si anume pe Itunes. Probabil ca a fost construit pentru a fi folosit pe Mac-uri nu pe PC-uri normale, cu toate astea... M-am decis sa-l testez.

Rezultatele testului:
Avand in vedere ca il testez, trebuie sa-l testez in comparatie cu ce folosesc. Asa ca l-am testat cu Firefox 2.0

MB of RAM:
Firefox 2.0: 81 RAM
Safari 3.1: 13 RAM

Procesor:
Firefox 2.0: 03 CPU (04, 02)
Safari 3.1: 15 CPU (13, 14, 16)

Pagini deschise: google.ro, yahoo.com, apple.com, blogger.com. (in Tab-uri)

Deci prin urmare, avand in vedere ca am 640 Ram-i, si doar 1,7 GH Procesoru' am sa raman pe Firefox 2.0, si daca ma intrebati dece, va raspund: Cu cat mai mult Procesorul e turat catre maxim cu atat mai mult apare riskul de eroare. (Don't send, The program is not responding..., End Now!). Cu alte cuvinte "Windows Crush".

Niciun comentariu: