21 martie 2008

10.000 B.C. Review by CoCo

10.000 BC Review de CoCoDah, a venit vremea sa imi dau cu parerea si despre filmul asta, care pana la urma a castigat un gros de 61.000.000 $ in numai 2 saptamani avand 16 Mil pe weekend. Adevarul este ca toti ce-i care au vizionat trailerul s-au gandit "wow, inca un Blockbuster", pai nu e chiar asha. am vizionat si eu filmul si mi s-a parut o porcarie de film, chiar mai rau decat Narnia, care pana la urma s-au hotarat sa scoata si partea 2-a. Vreau sa spun ca nu sunt singurul cu aceasta parere. Si ca dovada va dau Voturile primite de film de catre alti 9,541 votanti si critici ai filmului, care au votat asha: Per total nota Filmului este 4.9 din 10 ceea ce inseamna Foarte Slab din partea producatorilor, si pacat de Warner Bros care si-a creeat o imagine Foarte Proasta, si despre care eu aveam o parere foarte inalta... cel putin majoritatea filmelor de pana acuma erau interesant si adunau note destul de bune. S-au prostit de cap, au siei voie macar 1 data de 2-ori dar deja cand incepe productia in masa a prostiei, nu va fi bine.

Storyline:

Filmul trateaza povestea de dragoste intre 2... nici nu stiu cum sa le zic, cel putin istoria categoriseste omaneii de acum 10.000 de ani ca si "Cave Man" insa ce-i prezentati de film sunt zic eu cu totul alt tip de oameni, foarte emancipati, care dintr-odata gandesc ca si un om din sec 20-21. Mi se pare aberanta si povestea si Filmul ca atare.

Nota lu CoCo: 4/10 - si sper sa-si revina ce-i de la Warner Bros. Putine efecte, povestea nashpah, Actori Neexperimentati.

P.S. Sunt sigur ca daca va aparea o parte a 2-a a filmului, nu va castiga nici 10% din cat a castigat prima. Concluzia, Multa Lume a muscat-o, si a mers de curiozitate la Cinema. (Mai ales Americanii :)).

Lasă-ne şi tu Nota Ta ca şi Comentariu.

Niciun comentariu: