12 ianuarie 2008

National Treasure: Book of Secrets Review

Azi am sa fac un mic "review" al filmului "National Treasure: Book of Secrets" , prin cartiere i se mai spune si "National Treasure 2" care practic este o continuare la partea 1 adusa in cinema in anul 2004. Ieri mi-a venit cheful sa vizionez un film si am zis, dece nu asta. Filmul evident l-am luat de pe torrent ca si multi dintre voi, prin urmare calitatea lui este (cam) adica e filma in cinema... nu ma puteam astepta la o calitate mai buna deoarece, cum stiti si voi filmul numai ce a iesit la Hollywood si este inca pe locul 1 in Box- Office-ul American, unde am impresia ca Nicolas Cage cu "National Trasure 2" are sa-l ajunga pe Will Smith cu faimosul sau "I am Legend" care a strans de la lansarea lui din Dec. 14, 2007, pana acum undeva la 240mil $ pe cand National Treasure a strans 171-mil $ de la lansarea lui din Dec. 21, 2007, asa ca s-ar putea sa avem un nou lider al momentului. Cat despre film, vreau sa va zic ca mi s-a parut destul de dragut, mai ales prin faptul ca actori au ramas aceeasi, evident doar actorii din partea negativa sunt schimbati, in rest exact aceeasi actori, ceea ce ma face sa dau un 10 filmului. Un 9 insa le dau la partea de Efecte Speciale, unde nu m-au prea impresionat. Un overal al filmului ar fi ca , este un film printre cele mai bune ale anului din cate am vazut pana acum si poate ca va fi nominalizat si la premiul Oscar pentru anul 2007. O consecinta este ca va puteti uita la el linistiti si va zic eu ca o sa va placa, Are un story-line impresionant. Sunt curios cat au investit in acest film. Daca afla cineva sa lase un comment, sa stiu si eu asa doar de fun. Vizionare placuta daca aveti de gand sa va uitati la el, dar daca puteti sa mai asteptati ar fi si mai bine, pana apar ceva versiuni mai bune decat cam, poate un R5 sau dece nu, o vrsiune de la PUKKA. EnJoY !