28 decembrie 2007

Topul Prietenilor,



Tocmai am invatzat dece este bine sa ai un top al prietenilor, un clasament in care sa poti bifa si sa clasifici anumite persoane, sa le modelezi in asa fel incat sa iti fie printre ce-i mai buni prieteni, multi dintre noi avem multe persoane cu care ne intelegem si cu care mai schimbam o vorba doua, daca nu in fiecare zii macar 1 la saptamana/luna , ei bine eu va zic din propria-mi experientza ca acei prieteni nu va sant prieteni, nu va doresc raul, ba chiar sunt foarte atenti la lucruriile pe care le faceti, uneori abea aseapta sa te prinda si sa te traga jos de unde ai ajuns sau cine esti in ochii prietenilor tai, sun tot felul de lucruri despre tine, si uite asa de multe ori ne intrebam, cum a putut acea persoana sa creada asa ceva despre mine, ei bine uite, influentza asa-zisilor "prieteni" care abea asteapta sa pici examenul si sa iti ia ce ai mai drag, prieteni prin prieteni prietenii leaga, te sapa cum niciodata nu te-ai gandit ca se poate, insa pentru toate astea exista un Dumnezeu, care nu doarme, ba chiar acorda atentie asupra acestor evenimente in mare proportie, pentru ca prietenul la nevoie se cunoaste, si cu ocazia asta vrau sa imi si desfintez profilul de hi5 pentru ca internetul asta distruge vieti si gandiri, prieteni si prietenii. In incheiere vreau doar sa va atrag atentia sa faceti un focus cu al 3-lea ochi spre acei zisi "prieteni" pe care ii aveti, ca la cea mai mica alunecare va trag la fund doar ca sa iasa el/ea la suprafata. Daca ai citit acest articol pana lacapat inseamna ca chiar iti pasa de acest blog si ai sa mai vi in vizita, sa mai citesti cateva ganduri si sfaturi din viata pe pamant, de multe ori sfidatoare. Va rog nu publicati acest articol niciunde altundeva fara acordul meu si imi asum raspunderea pentru tot adevarul publicat in acest articol.

Niciun comentariu: