20 decembrie 2007

Ebay & iPod Apple

Da, a sosit vremea pentru ca cei de la apple sa se gandeasca si la cumaparatorii din afara SUA, era si timpul, tin minte ca pe vremea cand au aparut, toata lumea era exasperata sa vada unu ba chiar sa-l tina-n mana, ei bine eram si eu unu dintre acei "curiosi", si ghici ce... noroc cu parintii mei ca au plecat in State si mi-au luat si mie un apple, ei nestiind pe ce dau bani, eu disperat sa am apple, i-am rugat sa cumpere un ipod, eu ma referisem la un ipod nano la timpul respectiv pretul unuia era nici mia mult nici mai putin de 90$, ma gandeam ca mama cand aude de pret nici nu se apropie, ei ce credeti, au cumparat unul, nu stiau ei prea multe detalii despre ce au cuparat insa eu am ramas placut surprins sa aflu ca defapt era vorba despre un iPod Video de generatia 5-a unul exact ca cel din poza de mai sus, la intrebarea mea evident in legatura cu pretul, am aflat cu stupoare ca L-au luat de pe E-bay, era folosit doar 15 zile si o stare foarte buna, pretul cu care a fost vandut acest ipod pe ebay a fost de 180$, la ora aceea un iPod Video era undeva in jur de 350-400$, un pret mult prea mare pentru un roman. Pareri si impresii despre Ipodul meu am sa va dau numai daca este nevoie si daca cereti asta intr-un articol pe viitor. Am vrut sa aduc de stire ca astazi 20/12/2007 in Romania un ipod apple de 80GB costa 900 RONi, pretul l-am gasit in magazinele Domo. Daca doriti am sa va las si cateva impresii si sugestii, daca aveti o balanta in maini si nu stiti ce sa alegeti intre iPod sau PSP, etc... sfatul meu este sa alegi PSP-ul :).

Niciun comentariu: